WIE IS MIREILLE MAJOR

Mijn naam is Mireille Major. Ik ben de eigenaar van Ad Majorem PMO en ik lever programma-, project-, management- en officesupport. Voor mijn vakgebied bestaan verschillende functienamen: project- of programmasecretaris, medewerker projectsupport of projectmanagement officer. Waar het altijd op neerkomt, is dat ik de spin in het web ben: ik ondersteun, optimaliseer, adviseer en professionaliseer op organisatorisch, facilitair, logistiek of secretarieel vlak. Ik ben op mijn best en werk het liefst als dienstverlenende, verbindende schakel.

Bent u op zoek naar tijdelijke ondersteuning bij interim-opdrachten, bij ad-hoc-klussen of juist bij langdurige projecten? Ad Majorem PMO helpt (overheids)organisaties om projecten tot een succes te maken. En dat uiteraard binnen planning, budget en kwaliteitseisen. Ad Majorem PMO biedt praktische en concrete dienstverlening in de vorm van programma-, project-, management- en officesupport.

Ad Majorem PMO houdt zich bezig met het optimaliseren van processen en met het vertalen van oplossingen naar praktische toepassingen in een project. Ik weet mij uitstekend staande te houden in een dynamische en veeleisende projectomgeving en vervul bij voorkeur een cruciale rol in het realiseren van een goede samenwerking tussen mensen en afdelingen.

WAT MAG U VAN MIJ VERWACHTEN

Na het gymnasium en mijn studie Leisure Management werkte ik onder meer voor het Luxor Theater, SPITZ congres & events, het ministerie van Binnenlandse Zaken Koninkrijksrelaties en Stichting ICTU. Bij deze organisaties was ik werkzaam voor veel verschillende opdrachtgevers en deed ik deed ruime ervaring op op het gebied van evenementenorganisatie, management- en projectondersteuning.

Ik ben een dienstverlener in hart en nieren: het meest in mijn element wanneer ik projecten, organisaties of personen ondersteun. Ik denk twee stappen vooruit en weet daardoor goed te plannen. Ik verwerk informatie snel en leg vlot verbanden. Hierdoor ga ik met minimale instructie en inwerktijd zelfstandig aan de slag en lever het gewenste resultaat. Assertief, maar altijd op een correcte manier vraag én geef ik feedback. Ik werk hard, ben representatief (zowel in voorkomen als in woord en geschrift), nuchter, open, opgewekt, integer en heb gevoel voor humor. Ik denk en werk vanuit een commerciële instelling en ben zeer resultaatgericht.

WERKWIJZE EN TARIEVEN

Het uitgangspunt van onze samenwerking is altijd een overeenkomst waarin ik opneem om welke werkzaamheden het gaat, hoe deze moeten worden ingevuld, wat de verwachtingen zijn van het eindresultaat, op welke termijn dit moet plaatsvinden en tegen welk tarief. Dit alles in prettig onderling overleg: samen met de opdrachtgever, met u, bespreek ik de route en bepalen we wat de snelste en de beste weg is naar het gewenste resultaat. 

Ad Majorem PMO factureert op uurbasis. Het uurtarief varieert en wordt nader bepaald op basis van de inhoud, de duur en de frequentie van de werkzaamheden.

Alle Diensten

Alle diensten van Ad Majorem PMO

  • Programma- & projectsupport

    Programma- & projectsupport

    Ik bied een allround pakket van projectondersteuning en -uitvoering. Denk aan het opstellen van planningen en voortgangsrapportages, organiseren van bijeenkomsten, ondersteunen bij communicatieactiviteiten en de administratieve en secretariële ondersteuning van (programma- en project)managers. Lees verder >>

  • Office- & managementsupport

    Office- & managementsupport

    Heeft uw organisatie achterstand opgelopen op secretarieel of administratief gebied? Wilt u advies over of ondersteuning bij het opzetten van een efficiënt(er) secretariaat? Zoekt u iemand die kan plannen, regelen en organiseren? Die communicatief zeer vaardig is en die hoofd- en bijzaken weet te scheiden? Lees verder >>

  • Evenementenorganisatie

    Evenementenorganisatie

    Moet u binnenkort een grote bijeenkomst of bedrijfsfeest organiseren? Bij het organiseren van een geslaagd evenement komt veel werk kijken. Ad Majorem PMO neemt de organisatie van uw vergadering, symposium, trainingssessie, bedrijfsfeest of teambuildingsbijeenkomst graag van u over! Lees verder >>